کانون تبلیغات رسانه فردا

شرکت تبلیغات محیطی در مشهد و سمنان

کانون تبلیغات رسانه فردا

شرکت تبلیغات محیطی در مشهد و سمنان

زیرپوش خوب برای تابستان

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۰ ب.ظ


خیلی ها گمان میکنند پوشیدن زیرپوش در دوره ی خاصی مرسوم بوده است. و برای راحتی بیشتر و فرار از گرم تر شدن بدن در فصول گرم از زیرپوش استفاده نمیکنند .

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که زیرپوش را برای در امان ماندن از گرما کنار گذاشته اید . باید بدانید پوشیدن زیرپوش در تابستان بسیار مهم تر از سایر فصول است و بیشتر توصیه می گردد.

باید بدانید اصلا نباید از پوشیدن زیرپوش غافل شوید ، یک زیر پیراهنی که از الیاف طبیعی نخی تهیه شده است .همانند یک حوله ی بسیار خوب عمل میکند، زیرا عرق را به خوبی جذب میکند و از نشت عرق به پیراهن جلوگیری می‌کند . بنابراین از ایجاد بوی نامطبوع عرق در لباس تا حدی جلوگیری می‌شود .از سوی دیگر پیراهن  به‌دلیل این‌که عرق به آن سرایت نمی‌کند، مدت بیشتری تمییز میماند و بوی کمتری میگیرد .

تمام لباس‌های تابستانی، حتی لباس‌های زیر نباید چسبان باشد بلکه باید گشاد باشد تا به دنبال فعالیت، ساییدگی لباس با پوست، اتفاق نیفتد و پوست آسیب نبیند.

زیرپوش ضد عرق

زیرپوش‌های مردانه باید ویژگی‌هایی داشته باشند که افراد به استفاده از آنها ترغیب شوند، وگرنه مردان ترجیح می‌دهند زیرپوش نپوشند. اگر زیرپوش‌ها قرار باشد که شوره بزنند، به تن بچسبند یا پوست فرد را دچار حساسیت و آلرژی کنند، پوشیدن آنها بیشتر برای فرد دردسرزا خواهند بود. زیرپوش‌هایی که جنس مناسب نداشته باشند موجب می‌شوند که فرد بیشتر دچار تعریق و گرما شود و این حس بسیار کلافه کننده است.

چگونه زیرپوش مناسب را انتخاب کنیم؟

زیرپوش‌های مردانه دو شکل رکابی و آستین دار دارند که هر فردی بنا به کاربرد و سلیقه مدل مناسب را برای خود انتخاب می‌کنند. این زیرپوش‌ها علاوه بر مدل آستین، یقه‌هایی با فرم‌های مختلف هم دارند. یقه زیرپوش‌های مردانه خیلی مهم است. نباید یقه‌ این لباس‌ها از زیر لباس‌های رویی دیده نشوند. برای همین ما توصیه میکنیم زیرپوش هایی با یقه ۷ را انتخاب نمایید.

مشکل تعریق ضد عرق از مشکلاتی است که دامن گیر همه  شده است ، تعریق زیر بغل که باعث خیس شدن پیراهن و لباس می گردد بسیار آزار دهنده است و علاوه بر وجه زشتی که دارد باعث انتشار بوی بد و همچنین آسیب به لباس می گردد. با پوشیدن زیرپوش‌های آستین دار آن هم با جنس مناسب پنبه‌ای بخشی از مشکل رفع خواهد شد. اگر میخواهد خیالتان از بابت عرق زیر بغل راحت باشد. زیرپوش ضد عرق رادکاور را امتحان کنید.

از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب لباس زیر جنس آن است. بهترین جنس برای زیرپوش، لباس‌های پنبه‌ای و نخی هستند. زیرپوش‌های پنبه‌ای مشخصات ویژه‌ای دارند که از همه مهم‌تر حس راحتی است که فرد با آن دارد. شوره نزدن و کم کردن تعریق بدن از مزایای این زیرپوش‌ها هستند.  ویژگی مهم دیگر زیرپوش نخی عدم ایجاد حساسیت در پوست است. زیرپوش‌های پنبه‌ای سبک، خنک، لطیف و ضد خارش هستند.

انتخاب رنگ زیرپوش‌ها هم مهم هستند. باید آنها را طوری انتخاب کرد که سایه آنها از لباس‌های رویی دیده نشود. مثلاً زیرپوش مشکی و رنگ تیره ممکن است از روی پیراهن‌های به رنگ روشن دیده شود.

بیشتر زیرپوش‌های موجود در بازار از جنس پلاستیک هستند. اما شما میتوانید زیرپوش ضد عرق رادکاور که از الیاف صد در صد طبیعی ساخته شده را با قیمت مناسب تهیه نمایید و خیال خود را در تابستان از عرق زیر بغل راحت کنید.


https://radkawear.com

زیرپوش ضد عرق - زیرپوش - پد ضد عرق - عرق زیر بغل - تعریق زیاد - پد زیر بغل - عرق زیاد - زیرپوش خوب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۰ ب.ظ
  • محسن خاتمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی